Känns bra!

Åh, önskar ni kunde känna exakt vad jag känner nu.

Igår var det typ, 90% ÅNGEST, 10% lycka. Idag är det fan tvärtom! Det är helt underbart. Jag har kommit igång med dansen, t o m med klackar (!), och jag älskar det. Jag vill absolut inte sluta med dans efter denna sommaren, mår så bra i kroppen av det. Äter på exakta tider här på hotellet, och dansar väldigt mycket så min kropp tackar mig enormt mycket, jag känner det. Jag mår toppen!

Min dans måste såklart finslipas, några småsteg här och där ni vet.. men huvudsaken är att jag har min positiva inställning, tycker det är kul och att jag iallafall kan ta mig igenom det. Det kommer sitta klockrent mot slutet av turnén säkerligen, haha, men det känns lovande nu ändå.

Nu sitter jag här ikväll igen med laptopen i knäet, tv:n framför mig och jag bara njuter.. men köpte mig en glass på vägen upp till hotellet, mums.

Mamma tipsade om en artikel i Aftonbladet som var igår tror jag, den som är intresserad kan ju klicka sig vidare HIT!

Idag glömde jag faktiskt min kamera på rummet, haha. Smidigt. Så inga bilder idag tyvärr, men ja, ni klarar er säkert! Imorgon ska jag inte glömma den!

Jag tackar för mig, så hörs vi imorgon.

Godnatt! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0