19 juni '10

Godmorgon

Idag bär de av till Ven. Tidpunkten för Kronprinsessans bröllop är detsamma för det par som jag ska sjunga för idag. Ska bli extra roligt för en utav låtarna är "Utan dina andetag" av Kent som jag är förälskad i. Den låten är så fantastisk! Min förkylning är nästan helt borta, så detta känns toppen faktiskt.

Så jag och mamma ska ta båten till Ven lite senare, och hoppas på att det blir uppehåll. Det är lite molnigt, men bara det håller sig tills vi kommer hem så blir jag glad.

Vet dock inte vad jag ska ha på mig än.. smart där. Borde kanske gå och rota fram något lagom varmt?


Jag idag.. önska mig lycka till på bröllopet!

1 kommentarer
Postat av: Kicki Delander Eksten

Sååååå underbart det var!!! Helt fantastiskt. Vi e så tacksamma för att just du ville förgylla vår vigsel med din röst! Fick många kommentarer från våra gäster de tyckte också det var så otroligt fint!! Tack Madeleine!!

Kramar från två nygifta

2010-06-22 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0