Two minutes, to midnight

Nä okej, jag ljög. Det är inte två minuter till midnatt, utan klockan är faktiskt efter ett.. haha.

Däremot har jag den låten på huvudet. Kommer ihåg när jag var på Iron Maiden i Ullevi för några år sedan, det var magiskt. 56 000 pers i publiken som bara sjöng med, det var en härlig kväll.

Men även denna kvällen blev riktigt härlig till slut, vi har haft ännu en fantastisk show, men innan showen var jag faktiskt lite ledsen. Min älskade GHD-plattång som jag investerade i under december månad bara lade av. Bara dog helt! Visade sig att jag fått ett s k "måndags-exemplar". Just den som varit halvt kass/slarvig från början liksom.

Det suger rejält, för det är inte många som biter bra på mitt tjocka och ostyriga lockiga hår, så jag har panik nu. Det är ju fredag nu och man kan ju inte nå någon förrän på måndag... kan ni hjälpa mig? Hur ska jag göra? Jag behöver en GHD, den får mitt hår att se amazing ut, alla andra får det bara att se typ.. risigt ut.

PANIK. Hatar sådant här.. känns som om det bara händer mig också. Kunde inte skiten gått i sönder när jag kommit hem istället?

Avslutar min kväll/natt med ännu en sådan här bild (kass kvalité dock)... kommer sakna Hooks Herrgård.

Ett ångestfyllt godnatt!





2 kommentarer
Postat av: Evelina

'Autografstället' är på höger sida om scenen (om man står på scen då..) i hörnet kan man säga.

Lotta, Mojje & Erik kom dit sist.

Kram!

2010-07-10 @ 06:30:54
URL: http://eevelinahansson.blogg.se/
Postat av: Neha

Vilken härlig bild:D

2010-07-10 @ 12:22:00
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0