Skyddsänglar?

Jag är i chock.

Så chockad att jag faktiskt bara vill gråta. Det är helt galet.

Vi var på Center Syd hela familjen och kikade runt lite, pappa fyndade ett par grymt snygga skor av fantastisk kvalité på Scorett för halva priset, så det blev hans födelsedagspresent. Men vid någon punkt började vi säcka ihop och känna oss trötta så vi handlade snabbt och körde hem. Väl hemma tar jag upp min vovve i famnen och kramar om honom ordentligt, och ca en kvart efter detta, börjar min datorladdare ryka som tusan, brorsans xbox började bete sig knasigt, likaså köksfläkten. Vi stängde ner elen, och efter ett tag provade vi att sätta igång det igen, och då började det smälla i alla uttag..

Vi fick hit en bekant som är elektriker, och han konstaterade att huvudkabeln lossnat. Han sa att hade vi kommi hem en stund senare så var det oerhört stor risk att det hade kunnat gå RIKTIGT illa för vårt hem.. och då tänker jag inte på våra saker, utan min lilla älskade hund som var hemma själv. Jag skakar av rädsla, fy farao.

Vad var det som fick oss att åka hem tidigare? Vad fick oss att köra till Center Syd och inte Nova Lund som vi tänkt från början? Herregud..

2 kommentarer
Postat av: frida

O m g! Shit! Det där är min värsta mardröm alltså! Tacka gudarna!

2010-07-19 @ 21:40:26
URL: http://marijama.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja madeline det säger jag med skyddsänglar.kramis i love you hälsa daddy kram marei ch

2010-07-19 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0