On the road

Nu är vi på turnébussen mot Kristianstad. Den är så grymt fin! Jag sitter som en gudinna och jobbar lite. Har fått schemat över Allsången med Lotta på Lisberg, och det är så spännande. Jag kommer framföra Anna Bergendals låt "This is my life" i direktsändning.. känn ingen press Madde. Nä då... Haha! Nä, men det ska bli så himla roligt och spännande! Ni måste verkligen kika på "Lotta på Liseberg" på TV4 på måndag kl 20.00! Får ni inte missa!

Erik lånade mig ett par underbara KOSS-hörlurar och ljudet är ju bara snuskigt bra. Sitter och njuter av underbar musik och bara ser det vackra landskapet av Blekinge utanför mitt fönster. Känner en underbar harmoni i min kropp och i mitt sinne. Publiken verkade väldigt nöjda med showen igår, och det värmer så enormt. Många gäster man gick förbi på hotellet gratulerade och gav massvis med komplimanger, underbara människor! ♥


Fick inte med hela bakdelen på bussen, den är stooor!


SÅ dålig bild, men detta är en fjärdedel av ovanvåningen, man sitter oerhört skönt!


Så dåliga bilder jag lyckades ta, haha! Men vi har fyra sådana här bord med fyra fåtöljer till varje,
har haffat ett helt själv som ett mini-kontor.. det är nice! Hehe!

Nu kör vi vidare mot Kristianstad, nu håller vi tummarna för att det blir en ännu bättre show ikväll i! Jag är taggad till tusen!


2 kommentarer
Postat av: Jeppe

Määäktigt! Jag har lite vänner som ska se dig ikväll, så ska få höra lite av deras åsikter på måndag :)

2010-07-03 @ 15:14:27
Postat av: Sussi - 21 år, mamma & student!

Oj, vad paff jag blev att du kommenterat ;) det var så lite så, dy var verkligen superduktig! :) ska definitivt lägga till din blogg i favoriter, kul att se hur det går! Kram

2010-07-05 @ 09:45:25
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0