Laddar upp!

Hej igen kära läsare!

Med badande människor en liten bit bort, med härliga skratt och plask i vattnet sitter jag här igen på altanen och bara andas in naturen. Vad jag vill ha en stuga vid en sjö alltså, det är inte sant! Det är en dröm som bara måste uppfyllas SNART!

Jag laddar upp psykiskt för ikväll som jag brukar göra. Jag peppar mig själv helt enkelt, och sen ska jag stretcha ordentligt på mig så kroppen också kan få komma igång, blir ju lätt att man blir lite seg när man har det såhär bra, hehe.




Här har jag suttit i timmar nu och bara slappnat av.. livet är underbart. ♥


1 kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, tack detsamma!:)

Hoppas du går till autografstället efteråt med,

väntade i måndags, men du kom aldrig, tyvärr..

Kram

2010-07-09 @ 16:31:40
URL: http://eevelinahansson.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0