ICA-Stig!


Jag tror vi börjar närma oss ganska bra här nu faktiskt. Man känner sig lite stel, men jag ska stretcha igång kroppen lite sen. Är inte kroppen med blir det mycket svårare att sjunga än om den är med, för kroppen är ju ett helt instrument, absolut inte bara halsen, det ska man komma igång! Så det blir ut och studsa sen i värmen!

När vi hade festen vid Hooks Herrgård och Lill-Babs, Hasse aka. ICA-Stig var där också, så berättade jag ju att ICA-Stig kom fram till mig och han kände till tävlingen och kom fram och pratade med mig. Han var supertrevlig, en söt äldre man det där! En vän som heter Johan tog en bild med sin iPhone på oss, och den blev SJUKT mörk, haha! Men jag lyckades ljusa upp den lite i älskade Photoshop, så man ser iallafall att det är vi fast det är väldigt suddigt och kornigt.. Men ändå! Bildbevis, haha!


Here we are! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0