Fest!

Ännu ett natt-inlägg.

Jag är egentligen svintrött och ska sova snart, men detta här får ni leva på även under morgondagen då jag antar att jag inte hinner blogga alls förrän efter showen!

Vi har varit på fest här på Hooks Herrgård, fick bland annat träffa härliga Ica-Stig! Hasse som han egentligen heter, är fantastiskt trevlig. Kom fram till mig och pratade om tävlingen jag vann osv, supergullig var han!


Vår fantastiska dansös och körsångerska Lisa, och en söt Mojje som dyker upp där i bakgrunden!


Vår boss Patrik Krall ville bjuda barnen på glass... drog ut hela maskinen. Hahaha!


Sen drog vi av typ vars en låt eller två och det blev en härlig stämning får jag säga! Erik lirar loss på bilden!


Ja, jag var dålig med kameran ikväll. Men jag fick fatt i något iallafall! Puss & godnatt på er!


1 kommentarer
Postat av: C

Detta kanske man kan kalla din bästa sommar hittills? :D

2010-07-09 @ 10:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0