7 juli '10

Godmorgon söta ni!

Det är en lite kyligare dag idag känner jag, men solen är åtminstone framme. Här nere i Skåne blåser det iallafall. Jag sitter på tåget just nu upp mot Göteborg, där jag ska möta upp allesamman från turnén och åka turnébuss till Vadstena där vi ska ha spelning ikväll!

Det var trevligt att få komma hem en halv dag. Jag fick leka lite med min älskade vovve, träffa familjen också fick jag ÄNTLIGEN se "Eclipse" på bio med sällskap av Ludde. Alltså den filmen.. den bästa av de tre som hittils skapats, vad jag förstått ska dem göra två till? Den sista boken delas på två, vilket kan låta vettigt för att den är lång den boken och det händer en massa. Älskar böckerna, och jag ska faktiskt erkänna att vissa scener ur "Eclipse" var skrämmande lika bilderna jag själv haft i huvudet när jag läst böckerna. Kan ju inte rå för att jag faktiskt längtade till snön.. Haha, folk hatar mig för att jag säger så, men jag älskar när det är lagom mycket snö runt juletid, och det inte är alldeles för kallt, ungefär som det blir när man bor på västkusten för att det blåser så mycket... Brr! Ska njuta av de underbara sommarkvällarna vi har framför oss.

Som sagt spelar vi i Vadstena ikväll, och direkt efteråt bär det av till Hook nedanför Jönköping. Imorgon ska dem ha en golfturnering, så vet inte vad jag ska hitta på.. men ska bara ta det lugnt tror jag och ta hand om mig själv och ladda upp inför spelnigen därpå antar jag.

Rullat förbi Ängelholm och jag hoppas att resan hela vägen upp till Göteborg går smärtfritt här nu, har absolut INTE tid till någon försening alltså, håll tummarna för mig!


Jag blir helt kär i kärleken.. så underbar


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0