6 juli '10

BUUHUUUU!

Nu åker jag ifrån vackraste Göteborg. Varför känns det som om jag vill gråta när jag åker från Göteborg? Blir så varje gång, jag älskar den staden! Helt klart Sveriges framsida!

Vi sov på Scandic inatt, jag fick världens finaste rum. Rosa fondvägg och skitsnygga kuddar som gick i rosa- och lila färger, kände mig som en riktig tjej där ett tag, haha. Det var lite kallt dock. Men jag har sovit underbart gott, och har ätit ännu en underbar hotellfrukost. Är så dålig på att äta frukost hemma, men på hotell finns det ostbullar ni vet, nya färska bullar med smält ost på.. det är så gott!

Jag mår hur bra som helst. Det blev succé igår på "Lotta på Liseberg", fast att dem tog bort mitt solo i melodifestival-medleyt med låten "This is my life" pga. tidsbrist.. supertråkigt. Men det gick bra ändå och det blev succé som sagt. Jag blev som ett barn när jag kom till Liseberg för övrigt, aldrig varit där förr och oj så stort det var. Önskar jag kan komma dit igen och bara åka karuseller, haha. Hittade de här stenarna med kändisars avtryck, Michael Jackson's blev ju favoriten...

Nu sitter jag på tåget hem till lilla Landskrona, ska vara hemma över dagen och ta tåget upp till Göteborg imorgon igen innan kl 10, därifrån åker vi turnébussen tillsammans till Vadstena där vi har spelning imorgonkväll. Det ska bli SÅ kul! Har ju släkt som kommer dit, halva jag är nämligen från Östergötland förstår ni, hehe!

Jag längtar redan till showen imorgonkväll, men idag ska jag rå om mig själv, och ikväll tänker jag banne mig se "Eclipse" på bio i stan, har längtat!

Hade en trevlig kväll igår med Erik, Mojje, Anette och Leif, och Erik valde att avsluta sin dag med lite "Dirty Harry"-pinball, haha.


Längst ner i mitten finns Michael's avtryck..


Erik gav minst sagt JÄRNET! Hahaha!

Nu ska jag nörda mig med annat sålänge. Får se om jag får tid till datorn under dagen. Puss på er! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0