3 juli '10

WOW!

Vilken OTROLIG kväll det blev igår. Det bästa för min del är att jag blev aldrig nervös, jag fokuserade som fan på dansstegen inne i skallen och sen helt plötsligt var det dags att börja!

Det var en magisk kväll. På genrepet igår tänkte nog de flesta; "Hur fan ska detta gå?", men på ett genrep ska det ju egentligen gå dåligt, men jag var faktiskt lite orolig mest över mig själv pga dans och placeringar osv. Men oj oj oj vilket lyft det blev till premiären!

En enorm upplevelse jag aldrig kommer glömma, och nu har vi 28 spelningar kvar jag bara längtar till. Ikväll besöker vi Kristianstad, och min underbara Ida har köpt biljett dit, iiiih! Var så längesen jag träffade henne! Min älskade familj har även köpt biljetter dit så detta kommer kännas underbart.

Bilder från premiären har inte jag, men jag såg att dem lagt upp lite på diggiloo-bloggen som finns HÄR!

Vi hörs lite senare gott folk, snart är det utcheckning och sen beger vi oss mot Kristianstad! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0