26 juli '10 - På väg hem

Hej på er!

Sitter på tåget hem nu. Började min resa från Eskilstuna, bytade i Norrköping och nu har vi passerat Linköping och rullar vidare ner. Ska vara i Lund vid 14.31 är det sagt, sen blir jag faktiskt hämtad (tack finaste pappa). Sen blir det studio resten av dagen för min del, vilket jag ser fram emot. Det var så längesen så jag är rädd för att ha glömt hälften, men det blir kul att återvända in till sin lilla värld.

Från Eskilstuna och hit jag befinner mig nu är det rena höstvädret.. värdelöst faktiskt. Men både pappa och Ida lovade att solen sken så fint där hemma, och det ser jag fram emot. Den tropiska värmen som jag tyckte var så jobbig verkar vara borta, skönt!

Är så himla lycklig för tillfället. Just nu, i skrivande stund är det 100% lycka hos mig. Jag ser fram emot hösten och hoppas på att det går bra, tänker satsa mycket på att skriva mer egen musik.

Nu ska jag dra ett "Family Guy" maraton tror jag, stackars den äldre mannen bredvid mig.. undrar vad han kommer tro. Haha!

Kärlek till er!



Här åt jag en underbart god frukost i ett källarvalv på Sundbyholms Slott!



Läste dagens tidning och vi fick väldigt bra recension för gårdagens show! Nice!



Eskilstuna tågstation





Älskade converse ♥

1 kommentarer
Postat av: Anonym

http://ingridspotpurri.blogg.se/2010/july/diggiloo.html

har du sett denna kram faster mch

2010-07-28 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0