21 juli '10

Hej gott folk.

Nu är jag är hemma har jag ingen större lust att göra någonting i princip, bloggen glöms bort lite faktiskt, men det gör väl kanske ingenting?

Jag har det bra iallafall, men jag tycker vädret är fruktansvärt jobbigt. Vi har 30grader med det är kvavt och luften är så tung... huvudvärken är ju såklart på plats. Suck..

Men, Sofie och Ida kommer hit ikväll, pizza ska käkas och sen blir det bara mys. Ser så mycket fram emot det. Med tanke på det borde jag hoppa in i duschen nu och skona dem från mitt nersprayade hår.. ehum! Får nog göra det nu!

Ni får ha en bra dag iallafall, vi hörs!


1 kommentarer
Postat av: Anonym

hej

Du de säger som hör dig du är proffs vännen lycka till.Kommer att ge dig något som jag skickar i aug.

kram från faster marie ch

2010-07-21 @ 19:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0