20 juli '10

Hej söta ni.

Jag sov ända till kl 12.15 idag, vilket är otroligt ovanligt för mig.. men ändå fick jag kämpa mig ur sängen när jag skulle gå upp. Förstår ni då hur trött man är? Helt otroligt. Värmen gör det inte lättare, så nu sitter jag här i soffan och halvsover.

Måste säga att jag längtar redan tills jag träffar hela gänget igen på lördag, det blir så tomt och tyst hemma.. när man är on the road så händer ju någonting hela tiden. Någonting fattas i vardagen helt enkelt...

Hälsade på farmor i stan en runda innan, det var ju ett tag sen. Sen drog vi oss hemåt igen och nu väntar vi på att mamma ska sluta jobba så ska vi köra till Kiviks Marknad, ska bli så himla roligt. Har alltid varit Sjöbo, men den missade vi nu och jag har inte varit på Kiviks Marknad sen jag var 1 år gammal.. som om jag hade kommit ihåg det, hehe. Så det ska bli en trevlig kväll med familjen faktiskt! Ska hinna med att vila en liten stund först tänkte jag också.

Puss på er!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0