15 juli '10

God förmiddag gott folk!

Bussen har precis börjar rulla från Lycksele på väg mot Örnsköldsvik! Detta är ett enormt äventyr för mig som aldrig varit ovanför Stockholm. Mina myggbett tar kål på mig visserligen, men så mycket annat väger upp. Ungefär som publiken i Lycksele igår, underbara ni!

Vill påminna er alla om att ni kan ju följa oss allihopa på Diggiloo's hemsida, där finns nämligen en videodagbok och den uppdateras hela tiden av duktiga Anton ni sett förut här i bloggen! Om ni är nyfikna alltså.

Där hemma så drar Landskrona Karnevalen igång, så jag hoppas att ni alla får riktigt roligt. Jag såg att jag hinner inte med någon marknad/karneval, men Malmöfestivalen verkar jag allt hinna med och det ser jag fram emot! Gå och kolla på allt som säljs osv är verkligen ett underbart sommarnöje, haha.

Jag har inte fotograferat någonting faktiskt, det blev inte mycket tid i Lycksele och det var inte mycket att se precis där vi bodde, önskar jag kunde fått se mer av Lycksele! Men det får man ta en annan gång.

Hörde att vi skulle stanna och käka i Umeå.. behövs lite mat i magen! Nu ska jag in på nelly.com och nörda mig fram tills dess!

Puss! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0