11 juli '10

GOOOOOD MORGON!

Klockan slog 8.00 när jag vaknade, för jag tog en lång och härlig dusch i det fräscha badrummet här på First Hotell i Trollhättan. Jag fick tvätta mitt skitiga hår, för jag har fått låna Jessica Anderssons GHD-plattång idag så att jag kan klara mig till imorgon iallafall. Då ska vi ringa GHD, och dem får helt enkelt få ett kvitto av mig och skicka pengar för jag tänker köpa en ny när vi ändå är i Göteborg hela dagen imorgon fram tills på kvällen, jag måste ha en ny helt enkelt. Får skicka tillbaka min gamla efteråt, så är det bara.

Men idag är det en fin dag ju! Vädret är återigen strålande, så jag hoppas det är såhär hela dagen, även i Lidköping ikväll när vi kör showen!

Ska äta frukost runt kl 10, bör vara färdiga då. Sen ska jag nog ut en runda på stan faktiskt tillsammans med Thomas Petterssons dotter och hennes vän, söta tjejer det där!

Har plattat färdigt mitt hår nu, och jag känner att det börjar bli dags för frukost! Mums!

Vi hörs senare under bussfärden!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0