Spinning

Jag klarade av det!

Spinningen var helt ok. Kändes bra att svettas lite, men får se om jag drar dit igen. Kostar fan 80 spänn per gång, och denna spinningen jag vill gå på kan jag inte ens gå på varje gång.. den är en gång i veckan, just den dagen jag brukar jobba och inte slutar förrän spinningen i princip är slut. Surt va? Men nåja, får se om jag gör det nästa gång eller ej.. tror inte jag jobbar iallafall!

Imorgon är det iallafall jobb igen. Dem ringde från jobbet och frågade om jag kunde börja kl 11 istället för 12, och jag tackade ja! Så blir att jobba imorgon, och kanske träffa kära Ida ♥

Ska ut på en runda med min lille vovve nu och pappa, sen ikväll får man bara inte missa, kl 21.45, "Ett päron till farsa".. genom Europa eller vad den heter. SKITROLIG! Se den. Haha!

Hej sålänge!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0