Next Star Ortsvinnare

WOHOOOO!

Jag har en otrolig nyhet att dela med mig av till er.

Det finns en tävling här i Sverige som ICA Maxi håller i, och i juryn sitter det namn som t ex Lasse Holm, Linda Bengtzing, Mojje m.fl. Hur häftigt som helst! Tävlingen är för de mellan 13 - 19 år, och är rikstäckande, alltså i HELA Sverige.

Jag anmälde mig med låten "Hurt" av Christina Aguilera som jag vann Sommarchansen med, och det gjorde jag nog rätt i.

Jag har blivit s k ortsvinnare! Jag anmälde mig hos ICA Maxi i Löddeköpinge, då det är den som liggern mig närmst, och av alla bidrag till Löddeköpinge var det alltså jag som vann! Så himla roligt!

Så, om man går in på Next Star's hemsida, så kan man klicka under länken "Ortsvinnare", sen välja "Löddeköpinge", och där under finner ni mig, och genom att visa ert stöd (som inte påverkar finalistplatser osv), så kan ni skriva er mejladress och alltså registrera er som ett fan av mig!

Jag hade uppskattat om ni hade gjort det, det hade betytt otroligt mycket för mig, jag brinner verkligen för det här och jag är så himla lycklig!


Så, gå in HÄR, och hade ni blivit ett fan hade jag blivit otroligt glad! =)


1 kommentarer
Postat av: Jim Stefánsson

Jäklar vilken pipa du har! ASBRAAA! :D

2010-01-30 @ 12:26:32
URL: http://jimstefansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0