Mys i Malmö

Nu är jag återigen hemma efter en trevlig eftermiddag i Malmö.

Jag har haft så sjukt mysigt med min väninna Sara, och vi har hittat lite trevliga saker till vår kära vän Ida som vi hoppas på att hon kommer uppskatta, hehe! ;)

Sen köpte jag själv ett 100pack med nitar som jag ska använda nu till våren och dekorera gamla och tråkiga väskor med. Sen hittade jag min mascara jag brukar använda för ett superbra pris på HM! Brukar kosta ungefär 119kr tror jag, men jag fick den för 70kr. TOPPEN! Sen lite annat smått och gott.

Nu väntar det middag, krögarpytt med ketchup och ägg.. namnam. Sen efter det har jag unnat mig lite choklad, kvällen till ära (var ju flera dagar sen herregud, och i helgen hinner jag ju inte!), så ska jag försöka se om jag kan hitta något trevligt på tv.
 
Har ni också haft en bra dag?



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0