Monterar och städar

Japp, det blev en ny soffa idag.

Men inte en vanlig soffa, utan en bäddsoffa. Sov över hos Ida i helgen och hon hade en fantastiskt skön bäddsoffa jag sov över på! Jag tror inte det är samma som jag köpte, men det spelar ingen roll, denna var lika skön och fullkomligt underbar. Har behövt en ny säng nämligen, men jag bor på ovanvåningen och det är faktiskt omöjligt att få upp en 140x200 säng i vår trappa, så en bäddsoffa var en klockren lösnings. Den är i storlek 140x200 uppfälld, och var superenkel att montera ihop.

Det som har tagit tid nu är städning, försöker få lite ordning på rummet. Har för mycket grejer.. men det ser ut som om det kommer bli bra. Hade middagspaus nu, och ska fortsätta strax. Tyvärr missade jag spinningen, men nästa måndag ska det fan bli!

Imorgon blir det jobb, 14 - 20, också är jag ju ledig torsdag och fredag.. men det finns grejer inplanerade redan! ;)

Puss!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0