Lättnad

Vilken otrolig lättnad.

Många frågor och oklarheter har klarats upp idag, och det känns som en stor sten har lättat från mitt bröst. Det bästa är att min älskade lilla vovve mår jättebra. Han är såklart väldigt trött nu efter operationen osv, men ändå, så var det första han gjorde att pussa mig rakt i ansiktet. Han är verkligen en bästa vän, och för mig är han inte bara en hund som många ser det.. han betyder så otroligt mycket. Går inte att förklara.

Gick upp halv sju imorse för vi var tvungna att lämna honom, så man är ganska trött nu kan jag lova. Blir nog inte sent för min del, ska upp och jobba imorgon. 12 - 20, långt pass, men det känns absolut helt okej. Det är ju fredag iallafall! Lördag ska det också jobbas, men efter jobbet ska jag umgås och sova hos kära Ida, underbart.

Nu ska jag bara ta det lugnt, kanske plugga lite på hygienkursen och sen får jag sova tidigt, så himla trött man är!
Ha en trevlig kväll.


Min lilla älskling!
1 kommentarer
Postat av: Leslie Morel

Äntligen en bra bild på Morgan... Var lite kondunderad men en lång snok, stort burr på huvet och små ögon som gömmer sig i huvet... Det kan bara vara Morgan...

2010-01-31 @ 22:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0