Färdig!

Jag är äntligen färdig.

Rummet är helt sjukt snyggt just nu, ja.. förutom de hemska tapeterna. Jag vill inte ha tapeter. Jag vill ha färg, och den ska vara annorlunda jämfört med skiten jag har nu. Haha! Ja just det.. också de hemska snedväggarna. Än idag kan jag slå mig i huvudet ibland.. otroligt. Men annars är det riktigt fint nu faktiskt.

Så jag är helt galet trött, och är så glad för att jag börjar kl 14 imorgon.. då hinner jag sova ut, ringa läkaren ang. en sak och bara ta det lugnt innan jobb. Perfekt!

Nu ska denna dagen avrundas med Family Guy om 7minuter. Pappa & jag har jobbat hårt idag, så detta förtjänar vi båda. Att bara slappa..

Såhär ser bäddsoffan ut som vi köpte. Nedsatt 200kr från ordinarie pris också, så det var ju faktiskt ett plus i kanten. Älskar denna soffa, och den heter Månstad från IKEA.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0