30 januari '10

Januari lider mot sitt slut.

Känns bra att januari snart är avklarat, men februari blir inte det roligaste i arbetslivet. Haha, jag säger bara sportlovet + shopping + massa pengar = KAOS! Haha. Men det är bara att ställa in sig mentalt så ska det nog gå.

Är så glad över platsen som ortsvinnare, och jag hoppas verkligen ni orkar ta er den tiden och registrera er och bli ett fan av mig, det betyder så himla mycket!

Adressen dit är återigen; www.nextstar.se. Sen går ni in under "Ortsvinnare", och sen rullar ni ner till "Löddeköpinge". Där finner ni mitt face!

Sen idag är artikeln om mig med i tidningen. Blev riktigt nöjd, tyckte även att bilden blev skithäftig, han fick med en stor del av kyrkan bakom och det ser pampigt ut. Så, har ni Landskrona Posten så är det sidan 12 i A-sidan!

Här har ni en tjuvkik!

1 kommentarer
Postat av: Anja

Vet inte om du kommer ihåg mig, men jag skrev till dig i sommras här! Följer fortfarande din blogg och känner igen mig lika mycket nu som då! Sjukt kul att du blev ortsvinnare! Tro det eller ej, men det blev jag också här hemma (A) Hoppas allt är fint med dig!



Anja

2010-01-30 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0