29 januari '10

Hej gott folk!

Fredag idag, känns riktigt bra faktiskt. Jag jobbar kl 12 - 20, så är hemma först vid kl 22.. sen ska man upp vid 7 imorgonbitti för att jobba 11 - 17, men jag är glad ändå, för jag ska träffa kära Ida efter jobb och sova hos henne. Längtar!

För övrigt var det lönedags för mig idag också, är väldigt nöjd får jag säga, den var väldigt efterlängtad. Haha, sist jag fick lön var någon dag innan jul om jag ej minns fel, så den har fått hålla i sig länge.. jag klarade det faktiskt utan att hamna på 0kr, hehe.

Min lilla vovve gör framsteg iallafall. Han är fortfarande trött, men han har ätit, fått i sig lite pencillin och har ändå varit uppe och rört på sig, så det känns bra. Hoppas proverna, som kommer inom 10 dagar, inte visar något allvarligt. Jag håller tummarna!

Nu ska jag halvdega framför tv:n tills det är dags att köra iväg till jobb. Hoppas alla får en bra dag!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0