28 januari '10

God morgon.

Idag är jag faktiskt lite nedstämd. Har precis varit och lämnat min lilla vovve hos veterinären. De ska undersöka hans mage, kastrera honom och fixa tandstenen. När vi kom till veterinären i Helsingborg/Väla så mottagandet var inget speciellt. Dem tittade knappt på hunden. Sen fick vi träffa veterinären, han verkar snäll, men han tog inte heller någon direkt kontakt med hunden.. för mig är det viktigt att dem är riktiga djurvänner och visar att dem bryr sig. Inte fan hade man lämnat sin unge på operation om inte läkaren ens hälsat på barnet, eller hur?

Så fram tills klockan 15 - 16 kommer jag må dåligt, då jag inte vet hur det kommer gå alls.. men som tur är så vill min älskade Ida träffa mig idag, så om ett tag ska jag bege mig mot Malmö för att ta en fika med henne. Det får mig på andra tankar!

Riktigt härligt väder iallafall, förutom den enorma massan snö som ligger överallt. Men det hoppas jag kan försvinna snart..

Någon mer än jag som längtar till våren? Hehe.

1 kommentarer
Postat av: frida

MADDE! Förlåååt att jag inte har svarat..har totalt glömt bort det!

är ledig den 27 så absolut, jag är med!

kan inte skicka från mobilen..hoppas du ser detta i tid:)

2010-01-28 @ 17:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0