26 januari '10

Visst har vi otroligt vackert väder idag, trots att det är jättekallt?

Solen skiner äntligen, och jag är dessutom ledig. Skulle egentligen till min läkare vid kl 11 för att göra allergi test, men dem ringde och tydligen är han sjuk! Too bad. Så det blir lite ändrade planer.

I vilket fall som helst är rep redan inbokat med Niklas, likaså att läsa på hygienkursen, men nu på morgonen ska jag nog unna mig lite egentid. Ska göra mig iordning nu efter frukosten och köra iväg mot Center Syd tror jag. Har lite grejer jag hade behövt handla så tillfället är utmärkt. Sällskap hade ju såklart uppskattats, men är svårt när man oftast är ledig mitt i veckan och inte på helgen som många andra..

Har siktet inställt på en ny klänning, gärna i någon söt pastellfärg. Vill ha mer färg nu till våren. Jag älskar att klä mig mörkt, gärna svart.. men det är lite dumt ibland när jag har naturligt nästan svart hår. Man syns liksom inte.. haha, så hoppas man kan hitta en massa fina saker i färg.

Idag har jag även börjat med den nyttiga chokladen igen. Den gör verkligen under. När jag har ätit den, jag mår illa av bara tanken på choklad. Det behövs verkligen kan jag lova.. Någon som är intresserad av den?



1 kommentarer
Postat av: C

Vädret är verkligen helt underbart idag, håller fullkomligt med. Låt det hålla i sig.

2010-01-26 @ 13:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0