25 januari '10

God morgon.

Igår somnade jag med en klump i magen.. så mycket som händer i livet och man blir förvirrad men sjukt glad samtidigt. Fullkomligt underbart.

Men idag ska jag iallafall jobba, från kl 11 - 19, men imorgon är jag nästan ledig kan man säga.. ska först till läkaren och sen efter det blir det en massa rep inför min konsert den 3:e februari. Håll förresten utkik i Landskrona Posten denna veckan.. mitt face kanske dyker upp där någonstans, hehe.

Har ätit upp min frukost iallafall, så får väl göra sig iordning.. skönt att det börjar bli LITE ljusare ute på morgonen iallafall.. längtar till våren.

1 kommentarer
Postat av: C

Dina blå ögon är så underbart vackra och likaså ditt leende. :)

2010-01-25 @ 11:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0