24 januari '10

Nu har jag kommit hem igen till min lilla by.

Har spenderat natten och dagen i Malmö tillsammans med Ida, och gud vad den människan kan göra mig lycklig, och finaste Sara bjöd på en underbar middag och efterätt.. åh, dreglar när jag tänker på det. UNDERBARA MÄNNISKOR!

Har hänt mycket idag ändå, och livet känns verkligen toppen. Känner på mig att morgondagen kommer bli strålande tack vare mitt topphumör, hehe.

Nu ska jag äta en underbart god pizza från Grandiosa, dricka cola till och avrunda med choklad och bara njuta av denna underbara söndag.


1 kommentarer
Postat av: C

Hahaha, dig dregla, det har jag svårt att se framför mig :D

2010-01-24 @ 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0