100106

Holy crap.

Arbetsdagen har gått läskigt bra med tanke på hur trött jag BORDE varit, som jag aldrig blev... konstigt nog. Igårkväll var jag nämligen uppe till kl 2 på natten och kollade på Rock 'n Roll Hall of Fame på kanal 2 tror jag det var.. Alltså WOW. Alla de största var där för tusan, vilken show det var. Sting, U2, Billy Joel, Stevie Wonder, Bonnie Raitt, Simon & Garfunkel (japp, där grät jag faktiskt) mfl. Helt fantastiskt underbar konsert. Pappa & jag kunde inte slita oss.

Sen blev man ju fruktansvärt inspirerad till musiken återigen såklart, jag saknar verkligen det så himla mycket. Som i somras när pappa och jag var ute och spelade varje helg.. jag saknar det så olidligt mycket. Den passionen är svår att förstår för dem som inte har den passionen, haha. Känns som en stor del av ens hjärta är borta.. Men jag kommer komma tillbaka, så är det bara! =)

Nu ikväll blir det bara att slappa framför tv:n, och imorgon är det jobb igen kl 11 - 19, och på fredag är jag ledig. Wohoo! Förresten.. vet ni vad som händer på fredag? Jag ska följa med mamma på spinning. Kan ni förstå? MADELEINE SKA TRÄNA! På ett riktigt gym! Helt jäkla ofattbart, men jag ska iallafall prova, det känns spännande. En sommar för några år sen kom jag verkligen igång med cyklingen och cyklade två mil per dag, men så började ju skolan igen osv.. men jag älskar verkligen att cykla, så detta ser jag fram emot. Men jag har redan förberett mig på blodsmak i munnen.. haha!

Ha en underbar kväll.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0