100102

God morgon. Idag mår jag inte alls bra faktiskt. Förkyld, vovven mår lite dåligt, och jag har knappt sovit (pga. förkylningen). Men ska jobba från kl 11 - 17.. även imorgon, så det är väl bara att bita ihop. Egentligen hade jag behövt ha ledigt i en vecka eller två och bara få sova ut och ta hand om mig själv. Men det får vänta tills en annan gång.

Idag är det egentligen en bra dag, för äntligen så kommer pappa hem från Karibien. Vilken lättnad det känns som! Han sitter på planet hem nu, och landar nog i Kastrup runt 15 tiden. Jag längtar! Så det blir att fira med pizza ikväll när han kommer hem, haha!

Hoppas alla får en rolig lördag, jag är avundsjuk på er! =)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0