Utmattad

Hela jag, är helt utmattad.

Otrolig tur att jag sjukanmälde mig idag, för min kropp är helt slutkörd. Kan inte ens minnas när jag ägnade tid åt mig själv sist. När man väl haft ledigt har jag hållt på med flera olika saker som har haft med musiken att göra. Jag har ingen ork alls kvar. Imorgon är det iallafall lördag, och jag har sagt till på jobbet att jag kommer imorgon. Imorgon kommer bli den värsta dagen på hela veckan. Sportlovets näst sista dag, lördag.. herregud, ni förstår inte tempot man måste hålla hela tiden. Inte en enda stund har du tid att gå att dricka, eller bara ta ett djupt andetag. Så jag ställer in mig mentalt på att det kommer vara lika med döden imorgon, så kan det inte bli sämre, haha.

Dock ska det ju bli ett jäkla snöoväder, så planeran för imorgonkväll kommer antagligen bli inställda, och det känns oerhört tråkigt, har verkligen längtat.

Som jag längtar till våren och sommaren. Då det är okej om tåget är lite försenat, och man kan sätta sig på marken, sätta igång musik i hörlurarna och bara njuta av den varma och oskyldiga vinden.. Vår, NU, tack.

Blir film ikväll med familjen, sen sova. Ska upp tidigt.


Jag är sjuk.. okej? Haha!

1 kommentarer
Postat av: C

Sjuk? Njae

Sleten skulle nog stämma lite bättre på den bilden. Du borde ta ledigt några dagar i rad från jobbet. Lilla stackare.

2010-02-19 @ 20:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0