Studion är avklarad

Så himla nöjd jag är!

Jag & Johan fick ihop hans två låtar i studion från ca 10.30 till 13.30, känns superbra! Samarbetet gick finfint, och jag sjöng in körstämmor osv.. aldrig hört mig själv som en hel kör med olika stämmor, superhäftigt!

Så det känns jättebra. Sen är en spelning bokad den 24:e mars i Landskrona också, privat spelning dock tillsammans med Niklas, så jag sitter med ett leende på läpparna nu. Speciellt när det är lönedags imorgon också.. hehe.

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta lite, göra mig lite iordning och sticka hem till Niklas och öva. Rykten säger att både Max och Catrin kommer dyka upp där också, WIHO!

Sen, återigen tack till dig Ida.. finner inga ord för vilken vacker människa du är, och för den glädjen du ger mig. Du är så fantastiskt underbar. Din energi är fan livsnödvändig, att ha varit utan dig i typ två veckor känns helt tomt.

I'm happy.



1 kommentarer
Postat av: Johan Eckman

Tack för idag!



Nu finns du länkad som kompis från min sida också. Bra va!?

2010-02-25 @ 15:42:02
URL: http://www.johaneckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0