Repning

NU är det färdigrepat för denna måndag.

Känns riktigt bra, jag och Niklas hade ett bra rep idag får jag säga. Känns spännande inför konserten på onsdag. För er som inte ännu vet, så ska jag ha konsert denna onsdag tillsammans med Niklas på gitarr.

Det är i Asmundtorps Kyrka, kl 18.30. Det varar bara i ca 40 - 45 minuter. Vi tänkte bjuda på väldigt blandad musik. Vi tänkte satsa på mysig stämning, med lite inslag av några svängiga och härliga låtar. Ju fler som kommer, desto bättre, och det bästa är väl att det är GRATIS! Gratis inträde till allihopa!

Nu ska jag fortsätta plugga lite på hygienkursen, har klarat 4 delprov hittils, med bara 1 fel.. Haha, inte så svårt direkt, men jag är ändå nervös. Får man mindre än 75% rätt får man betala ytterligare 150 danska kronor för att läsa den igen (kostar 350 danska kronor från början), så det är väl det jag är lite orolig för isåfall.

Sen fick jag en annan rolig överraskning innan idag. I gruppen som pappa skapade till min ära på Facebook är redan 70stycken fans. På ett halvt dygn! Haha, häftigt. Kul att så många visar sitt stöd, det uppskattas verkligen.

Inte nog med det, inne på Next Star's hemsida hade jag 41 registrerade fans innan idag, nu när jag kollar har jag 57 stycken. TACK ALLA! Underbara är ni!

Nu, hygienkurs!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0