Nice.

Godkväll gott folk.

Dagen är avklarad, och den har gått jättebra. Klarade mig ifrån enorma förseningar. VILKEN TUR. Men nu är jag riktigt trött iallafall. Vi har fått jobba riktigt hårt för att vara en fredag faktiskt, och imorgon är det jobb igen. Men efter jobb imorgon ska jag hem till älskade Ida. Fick ju inte träffa henne tidigare i veckan pga. vädret, men nu äntligen så.

Sitter just nu och planerar in lite, ska på läkarbesök m.m nästa vecka, sjunga, repa... ja, en massa att göra. Men det är sjukt underbart får jag säga. Sen har jag min egna låt på G också nu. Den börjar ta en underbar form, och jag ser fram emot slutresultatet.

Snart dags att sova, imorgon blir det som sagt jobb igen.. men med lite sovmorgon, börjar nämligen kl 12!

Godnatt!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0