Fredag!

Godkväll gott folk!

Dagen har varit lång. Dagen började med en typ "inspektion" på arbetet, 75 menyer skulle göras och packas till företaget Dell, och sen en jäkla rusning på flera timmar! Sen blev det lugnt i någon timme, sen small det fan till igen, helt galet!

Har inte fått lönen idag. Chefen glömde bort att det bara var 28 dagar denna månaden.. får den på måndag/tisdag istället, typiskt. Men tur att man har lite kvar sen sist iallafall.

Inspelningarna jag gjorde igår är någon kanske nyfiken på? Den ena låten är färdig! Kanske väldigt ovanligt för er att höra mig så, det är absolut en danslåt, och jag har aldrig hört mig själv så, men fy så himla skoj det var och det är spännande att breda ut sitt sortiment också! Samarbetet med Johan var skitskoj, och hoppas det blir mer.

Låten kan ni höra HÄR! Den heter "Last Goodbye" och är längst upp!


1 kommentarer
Postat av: Jessi

Vilken bra låt!!! Kram Jessi

2010-03-03 @ 12:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0