Försvinn nu!

Dumma förkylning. Försvinn!

Jag vill bli frisk nu över natten. Näsan är fortfarande helt täppt och jag låter inte klok, jag måste kunna sjunga in imorgon. Detta är ju helt sinnessjukt! Jag får be om ett mirakel.

Har iallafall fotograferat lite idag åtminstone. Fotade ett par örhängen jag köpte på Gina Tricot för ett tag sen för 89kr, köpt ett annat finfint par också, men de här tyckte jag var helt otroligt sockersöta. Älskar lite längre örhänge till uppsatt hår t ex.

Vad tycks?


Ignorera mitt golv bara..
1 kommentarer
Postat av: C

De var jättefina :D Längre örhängen tycker jag passar dig bäst då du har långt hår. Men bara min åsikt :)

2010-02-20 @ 21:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0