Dop avklarat.

Är hemma igen.

Hittade ju jättebra till dopet som låg i Bosjökloster mellan Hörby och Höör. Niklas spelade utmärkt återigen, och jag är så himla nöjd. Vi gjorde det skitbra! Dem var nöjda, så nu är mitt jobb avklarat.

Har precis vilat en timme på soffan, hehe. Blev så trött efter kyrkan, så det känns härligt. Ska bege mig mot tågstationen om ett tag för att åka ner till Malmö och gå på bio med mina töser. Ska bli så himla trevligt! Sen nannar jag hos Ida inatt för att upp och jobba imorgon kl 11 - 19, sen är jag ledig i fyra dagar. FYRA DAGAR I STRÄCK! Värsta semestern, OCH lön på det. Har en big thing att avlöja för er imorgon också, kommer ni ihåg det? Hehe!

Sen på tisdag har jag en massa ärenden, men sen har jag verkligen ingenting planerat i veckan. Vill bara ta det lugnt, hitta på en massa skoj, skriva musik osv. Ska bli underbart. Mini-semester för Madeleine!

Nu ska jag nog plocka ihop mina grejer och åka iväg. Hoppas alla får en lika fin härlig söndagskväll som jag kommer få!

1 kommentarer
Postat av: C

Hmm, sist jag tog semester var i somras, 2 veckor bara :P

2010-02-28 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0