Alla hjärtans dag ♥


Glad alla hjärtans dag allihopa ♥

Jag ska börja dagen med att åka till Malmö för sånglektion. Men det absolut första jag lyckades med var att spilla ut all min gröt på bordet.. fråga inte hur, vet knappt själv. Min gröt är ett MÅSTE på morgonen, jag blir knäpp annars, men det blev bara ett par skedar.. det får duga, orkar inte göra ny.

Efter sånglektionen ska jag till Scorett och be dem kika på mina vinterstövlar som inte riktigt har hållit måttet kan jag lova, men jag hoppas att dem är villiga att hjälpa till på något sätt. Dem kostade som tidigare nämt 900kr, och då var det på rea! Då förväntar man sig ändå bra kvalité på det.

Ikväll blir det bio, "Farsan". Längtar sjukt mycket. Sällskapet kommer bli otroligt roligt också! Ser fram emot det.

Vad ska ni alla hitta på idag?




1 kommentarer
Postat av: C

Det blev lite gjort i garaget iaf :D Resten varit för mig själv och tagit det lugnt.

2010-02-15 @ 05:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0