6 februari '10

Godmorgon allesammans!

Hoppas allting är strålande. Jag har fått sova lite mer än igår, och det känns bra. Är lagom pigg! Började dagen nu med havregrynsgröt.. och en bit choklad. Oj, haha. Gott var det iallafall.

Vill först och främst påminna alla om att ni MÅSTE rösta på Ola i Melodifestivalen. En god vän till familjen har varit med och skrivit låten, så visa nu ert stöd, hehe. "Unstoppable" heter den iallafall, och jag kommer rösta!

Efter jobbet idag så ska jag som sagt till Malmö och umgås med kära Ida, ska bli mys. Men sen på söndag ska jag hem ganska tidigt, då ska vi vidare till Lund. Shoppa lite, och hälsa på farmor på sjukhuset.. äntligen har man tid. Har haft så dåligt samvete över att man bara jobbat och inte alls kunnat hälsa på, men nu så.

Idag är det bara att ställa in sig mentalt på att det kommer bli skitmycket på jobbet att göra. Det är lika bra.. för det kan vara helt dödande ibland, haha.

Näe, får packa väskan också och borsta tänderna! Hoppas alla får en riktigt härlig lördag!





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0