3 februari '10

Hej allihopa!

Hoppas allt är bra trots dett väder. Jag är så himla trött på det nu alltså. Plus, att jag ska ju ha konsert idag, och vädret ger mig ju inte direkt folk någon anledning att sätta sig i bilen och ge sig ut på vägarna.. men jag hoppas ändå det kommer någon åtminstone, ja, förutom vi som ska spela dvs. Jag känner mig redo iallafall inför konserten, det ska bli så himla roligt.

Just nu sitter jag och väntar på supergod mat mamma lagar, och sen efter det ska jag och Niklas bege oss till kyrkan för att ha soundcheck. Ser fram emot ljudet också i kyrkan, det är så himla pampigt det ljudsystemet.

För övrigt, bara måste säga att ALLA måste se "Sommaren med Göran". Mamma & jag låg dubbelt här hemma igårkväll. Fullkomligt underbar film, haha.

Nåja, önska mig lycka till ikväll. 18.30 i Asmundtorps kyrka! Puss!

4 kommentarer
Postat av: C

Önskar allt gick bra med konserten. Ha en fortsatt trevlig kväll.

2010-02-03 @ 22:51:26
Postat av: Anonym

Haj vi mina på nu

2010-02-05 @ 21:35:51
Postat av: Anonym

jag kam att jag bra hem

2010-02-05 @ 21:37:18
Postat av: Kung

Du är vacker!

2010-02-16 @ 16:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0