28 februari '10 - Utvilad

God förmiddag folket!

Jag är för första gången på länge utvilad. När jag vaknade var jag pigg och satte mig upp direkt, kan inte komma ihåg när det var så sist. Helt fantastiskt underbart kändes det.

Idag är jag ledig från jobb, och ska iväg och sjunga på ett dop mellan Hörby och Höör, tror det kommer bli jättefint. Niklas kommer att ackompanjera mig, och vi ska spela och sjunga två Sonja Aldén låtar. Niklas kommer om ett litet tag, och då beger vi oss, hoppas vi kan hitta dit smärtfritt.. haha.

Senare ikväll åker pappa till Norge igen för att spela, men bara 2 veckor denna gång som tur är. Så att eftermiddagen kommer spenderas med familjen, men vid kl 19 ska jag bege mig mot Malmö, möta upp mina älsklingar Sara & Ida för att gå på bio. Ska jobba imorgon också, så sover över i Malmö. Ska bli så skoj! Tror filmen heter "Shutter Island" som vi ska se, verkar jättebra.

Fortfarande ingen som har en liknande mobil som den i det undre inlägget?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0