24 februari '10

God morgon!

Jag är faktiskt någorlunda pigg för att vara uppe såhär tidigt ändå, lovely! Idag är det jobb från 11 - 19, och efter det ska jag hem till älskade Ida och sova där! Imorgonbitti ska jag upp, sjunga upp, och åka iväg till studion i Malmö, äntligen.  Min morgondag kommer bli helt full, samtal, saker att göra osv, men det känns faktiskt bra. Det händer ju lite i ens liv iallafall!

Så idag BER jag för att det inte blir fel på resan till jobbet. Igår visade dem fel på perrongen (tåget var försenat 30 minuter), och alla råkade hoppa på det tåget som bara gick till Malmö.. väl i Malmö fick man springa som en jävla dåre till Köpenhamnståget, och det fanskapet kunde ju inte vänta EN minut till. Vi missade det. BLÄÄ!

Haha, men det skrattar jag åt nu. Orkar inte bry mig längre! Men jag hoppas bara det blir bättre idag.

Vi hörs senare, annars får jag berätta om min dag imorgon!



1 kommentarer
Postat av: C

Naww, stackare. Men kan säga dig du är inte ensam om det. Om man bara sprungit LITE snabbare :D

2010-02-24 @ 12:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0