23 februari '10

Idag har det bara varit jobb.

Kommer se likadant ut imorgon faktiskt, jobbar 11 - 19. Men idag var arbetsdagen faktiskt bra! Jag har visserligen trött och seg, vaknade även med huvudvärk imorse.. men tog Ibumentin, och jag klarade mig på jobbet. Har haft väldigt trevliga kunder idag, och jag kan inte rå för att bli alldeles varm i kroppan av glädje när jag ser kunder gå därifrån med ett stort leende på läpparna. Då känner jag att jag har lyckats för dagen, ungefär.

Imorgonkväll blir det antagligen hem till Ida, som jag saknar så mycket att jag känner mig helt tom inombords.. Otrolig längtan man kan känna.

Har precis ätit lite middag, blir snart att sova så man orkar med jobbet imorgon!

Godnatt people.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0