21 februari '10

Hej allesammans!

Blev inte studion idag, vilket känns sjukt tråkigt. Men jag kan knappt säga ett ord utan att halsen kliar och man börjar hosta, och näsan är fortfarande täppt! Jag har använt menthol-nässpray konstant och ändå är det likadant.. så himla jobbigt. HATAR detta. Men vi bokade på torsdag iallafall, då borde man ju fan vara frisk åtminstone.

Så ägnade lite quality-time med min systemkamera idag. Stod vid fönstret och fotograferade mest, då det är en farligt massa snö utanför, och det ger en bra reflektionseffekt faktiskt. Ögonen ni ser här nedan är ju väldigt blå, men jag har inte rört färgen på dem överhuvudtaget. Det är mina helt egna, så det är ganska häftigt med snö, i fotograferingssyfte.. Nu vill jag bara att skiten försvinner så våren kan träda fram. Men verkar som om man får vänta länge på det..

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila. Min kropp är utmattad känner jag. Usch..

2 kommentarer
Postat av: Emil

Behöver jag berätta att du äör enormt fin. Vacker är ett ord i underkant!

2010-02-21 @ 19:25:48
Postat av: frida

grym bild!



FAN VAD FEETT!! haha, shit vad svis man blir..

Det ska jag göra, :D hade jättegärna velat åka upp och se dem men jobb & möög:(

2010-02-21 @ 19:43:51
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0