19 februari '10

God förmiddag allesammans.

Min dag känns som om den blir bättre än gårdagen. Eller, vilken gårdag? Den hade jag ju förträngt. Haha!

Har inte lika mycket feber iallafall, men jag är mer täppt i näsan och kroppen gör ont fortfarande. Men jag är iallafall sjukanmäld från jobbet idag (för första gången på 5 månader, och då är det inte första gången på 5 månader jag är sjuk). Det känns okej, för jag behöver verkligen vila upp mig. Speciellt till jobb imorgon. En lördag. Det är sportlov. Kommer vara KAOS kan jag lova. Men på söndag ska jag ju till en studio och spela in två låtar, och jag kan inte låta som en täppt kråka då.

Ska iallafall in till banken idag och fixa ett nytt kort, sen kommer jag säkert dra med mig en subway hem, hade varit så himla gott. Är inte sugen på någonting direkt i matväg, men just det hade suttit fint idag.

För övrigt, Sonia Rykiel pour HM släpps imorgon. Någon som har spanat in kollektionen? JAG HAR! Massa fint, men det kommer säkert sälja slut på två minuter.

Dags att äta lite frukost/lunch kanske.. havregrynsgröt, here I come!

1 kommentarer
Postat av: Malena

Krya på dig tjejen och lycka till i studion, hoppas jag får höra materialet när det är färdigt. Hälsa familjen.

2010-02-19 @ 13:10:55
URL: http://malenamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0