18 februari '10

Tjohej!

Jag är skittrött. Har virus i kroppen, det känns. Så trycker i mig alla möjliga piller för att få det att försvinna. På söndag ska jag spela in i studio. Två helt nya okända låtar av en jättetrevlig låtskrivare som bad mig vara sångerska. Jag tackade ja, och nu äntligen på söndag ska det bli av. Då tänker jag inte drabbas av någon dum jäkla förkylning (vilket hela familjen har.. suck.).

Nu ska jag iväg till jobbet. Jobbar likadant som igår, men ikväll ska jag inom Ida och säga hej iallafall. Tyvärr är det otroligt drygt att man bor utanför Landskrona, för min resa tar ca 50minuter, så vill man hälsa på någon så sent, då får man helt enkelt räkna med att komma hem väldigt sent, tråkigt!

Ha en bra dag gott folk.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0