13 februari '10

Upp och hoppa gott folk!

Klockan är 8 denna lördagmorgon, och jag somnade runt 01.30... hahaha. Jag ska jobba idag kl 11 - 17, så hoppas verkligen jag piggnar till. Var ju hemma hos Niklas igår tillsammans med Max & Catrin, vi hade det verkligen trevligt. Niklas gnällde på och ursäktade att det kanske var tråkigt.. men nejdå, jag hade supertrevligt fast att jag var megatrött redan innan jag kom dit!

Som sagt, jobb idag. Blir nog en del att göra gissar jag på, och imorgon är jag ledig. Men har bokat in sånglektion, plus att jag måste prata med dem på Scorett. Jag köpte ett par rejäla vinterskinnstövlar där för 900kr på rean, och ett litet foder inuti vid hälen på båda skorna som har stor betydelse har redan släppt. Sjukt dåligt tycker jag. Så får se om dem kan göra någonting överhuvudtaget.. gissar ju att dem inte kan det. Blir inte förvånad direkt.

Fick hem Sweden Rock Shop katalogen igår.. jag kommer bli fattig fort om jag inte försöker ignorera den alltså. Men där är ju SÅÅ jäkla snygga grejer i den så det är inte sant.

Nåja. Ska äta upp havregrynsgröten, dega i soffan, ta hand om mamma (som är helt otroligt förkyld, stackars mamma), och sen köra till jobbet!

Vad ska ni alla hitta på denna lördag?




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0