12 februari '10 - Begravning

Oj vilken dag.

Inte hunnit uppdatera alls idag. Vaknade tidigt, gjorde sig iordning, och sen var det dags för begravning för en vän till familjen.. det var jobbigt. Men jag & Niklas sjöng och spelade tre låtar, och så glad jag är över hur bra det gick. Niklas gjorde riktigt, riktigt bra ifrån sig. Man blir ju stolt får jag säga, hehe.

Nu ikväll ska jag hem till Niklas och träffa några gemensamma vänner också, men det blir inte långvarigt.. ska upp tidigt imorgon och jobba, så får lägga sig någorlunda tidigt..

Imorgon är det som sagt jobb, sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Får se om det ploppar upp någonting! Vad ska ni ha för er på er lördag?

Ha en riktigt härlig fredagskväll, det tänkte jag.


1 kommentarer
Postat av: C

Städa och bygga i garaget. Det blir min dag :P

2010-02-12 @ 22:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0