10 februari '10

Idag är det onsdag. Jag ska jobba.

Från kl 11 - 19 jobbar jag idag, vilket betyder jag är hemifrån i 12 timmar. Åker hemifrån ca 08.50, kommer hem ungefär samma tid.. om det nu inte är förseningar alltså, vilket man nästan alltid får räkna med. Känns lite drygt just nu, för jag är fruktansvärt trött, sen har jag lite med musiken att göra vid sidan om, men det får gå ändå. Får hoppas på trevliga kunder idag helt enkelt!

Så det får bli min dag. Morgondagen kommer se likadan ut för min del.. men på fredag blir det annorlunda. Vår vän till familjen som gick bort för ett litet tag sen ska begravas, så det blir att ta på sig något svart och sen ska jag ju sjunga på begravningen.. tror det kommer gå bra, väldigt fina låtar är valda iallafall.

Näe, nu ska jag borsta tänderna och försöka vila lite snabbt i soffan innan jag åker.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0