White pearls, black oceans...

Sitter just nu och lyssnar på underbaraste Sonata Arctica. Deras musik är så.. fantastisk.

Försöker ladda upp inför kvällens show. Idag är det torsdag och vi har varit igång sen i måndags, och det har gått väldigt bra. Men måste erkänna att man är trött och sliten när man bara har en ledig dag i veckan, man hinner liksom aldrig vila upp sig. På en dag hinner du sova, bli seg och sen inte hinna vila upp sig. Men så är det, snart är det julafton vilket betyder: HEM!!!

Vad önskar ni er i julklapp? Jag fick en tidig av mina föräldrar, en midjekorsett. Kärlek säger jag bara! Den är helt fantastisk från ofcorsetis, tusen tack! Men jag tycker själv det är så svårt att köpa julklappar, speciellt till min lillebror.. haha!

Nåja, snart ska jag iväg och inhandla lite mat tillsammans med Angelique, sen bär det av mot jobb.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0